Ściana

Na ścianie mogą pisać tylko zalogowani użytkownicy!

av

M̗͇ͫ͛̂̀ŏ̠͖̤̼ͨͥͯ͞͝d̴̨͇̬̓̍̑ͥ͟e̶̤͙̙̠̲͗̎͘ṙ̛̹͕̦͙ͨ̒̒̾a̷͖

Ohashi 28.08.2010 1:30
@kartonmen:
agreed

ALL HAIL TEH ADMIN!
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:30
/ś/ jest najlepszą rzeczą zrobioną w polskim internecie
av

Moderator

anti 28.08.2010 1:29
@PageR:

10606

av

M̗͇ͫ͛̂̀ŏ̠͖̤̼ͨͥͯ͞͝d̴̨͇̬̓̍̑ͥ͟e̶̤͙̙̠̲͗̎͘ṙ̛̹͕̦͙ͨ̒̒̾a̷͖

Ohashi 28.08.2010 1:29
can't stop laughin'

Idol - moje głosy:
+1 dla pager'a reszta fucking 0 ode mnie, go nic nie przebije
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:26
img: http://img409.imageshack.us/img409/1182/witnessthisepicthread.gif
av

M̗͇ͫ͛̂̀ŏ̠͖̤̼ͨͥͯ͞͝d̴̨͇̬̓̍̑ͥ͟e̶̤͙̙̠̲͗̎͘ṙ̛̹͕̦͙ͨ̒̒̾a̷͖

Ohashi 28.08.2010 1:25
lol'd so fucking hard, nice vid man
av

bukkake

kronk 28.08.2010 1:25
@pageR:
cya bejbe ;]
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:24
@PageR: narazie. Spisałeś się dzisiaj
av

bukkake

kronk 28.08.2010 1:23
@pager:
masz ode mnie 1000 internetów
av
PageR 28.08.2010 1:23
Ok /ś/ idę w kime
Bai
av

bukkake

kronk 28.08.2010 1:23
@tojajao:

spoko, pozdrów mame, podziękuj ode mnie za piątek i powiedz, że jutro wieczorem wpadne ;]
moja kazała ci przekazac a'propos golenia, że dla takiego małego kłosa nie warto opdalac kombajnu h3h3h3h3 onet
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:23
@PageR: nie no kurwa miażdżysz system. Jestem na TAK
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:22
@PageR:

10605

av

Moderator

anti 28.08.2010 1:22
o kurwa padłem :D wygrałeś internet czaisz
av
PageR 28.08.2010 1:21
@kartonmen
Może być jak dla Ciebie?
Bo dedukując z Twojego gifa wynika, że jesteś zaskoczony
av
Taiyou 28.08.2010 1:21
Dobra lecę oglądać Augusta Rusha. Trzymajta się /ś/cierwa. @Kronk pozdrów mamę i powiedz żeby zaczęła się golić.
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:20
@PageR:
img: http://img204.imageshack.us/img204/304/1270245714826.gif
av
Taiyou 28.08.2010 1:19
@kr0nk: Wiem że ją znasz, ja Twoją również znam, tylko że poznałem ją bardziej cieleśnie niż werbalnie.
av
PageR 28.08.2010 1:19
@kartonmen

Ogarnij i powiedz, czy się postarałem jak na godzinę roboty
av
PageR 28.08.2010 1:18
Zaraz będe musiał walić w kime, także śmiejcie się już ze mnie
av

bukkake

kronk 28.08.2010 1:18
@tajoju:
znam Twoja starą h3h3h3h3h3
av
Taiyou 28.08.2010 1:18
JAPIERDOLE XD
av
Taiyou 28.08.2010 1:17
@PageR: Czekaj cierpliwie a będzie Ci dane
av
PageR 28.08.2010 1:17
No kurwa!

av
PageR 28.08.2010 1:17
Kurwa... ile to się będzie przetwarzało...
av
Taiyou 28.08.2010 1:16
@kronk: Znasz może Kosme?
av
PageR 28.08.2010 1:16
@Taiyou
Oby nie, nie chce mieć zniszczonej reputacji
av
PageR 28.08.2010 1:15
@kartonmen
Jeszcze się przetwarza

Całe 12mb ma ten filmik
av
Taiyou 28.08.2010 1:14
@kartonmen: Hejtuj szmato hejtuj <3
av

bukkake

kronk 28.08.2010 1:14
malpa Taiyou:
poczytaj ściane to sie dowiesz

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.

loading