Ściana

Na ścianie mogą pisać tylko zalogowani użytkownicy!

av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:04
@Taarn: zamknij się albo masz flejma i jutro cię już tu nie ma
av

Taarn 28.08.2010 1:03
@kartonem: Ja tylko rozluźniam atmosferę... jakoś nie widzę potrzeby podjudzania PageR'a... choć rozumiem Twój cel. Wolę jednak oglądać nagie laski niż kolejnego "Pół golasa".
av
PageR 28.08.2010 1:03
@kartonmen,Taiyou

Zobaczyłem, jestem debilem. w ciagu 10 minut wrzucę ten filmik.
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:02
@kronk: SUUUUFIIIIIIITTTTT
av

bukkake

kronk 28.08.2010 1:01
biore kurwa ta wanne!!!!!!
MOAR!!!!!!
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 1:01
@taarn: STFU

Czemu kurwa teraz wszystkim się wzieło na spamowanie
av
PageR 28.08.2010 1:00
@Taiyou
Nakręcone. Zobaczę jak wyszło i wrzucam na jutuba ku uciesze waszym uczu
av

Taarn 28.08.2010 1:00
BAM! - Godzina pierwsza - Czas na wiadomości

Media Markt właśnie wystawiła "zajebistą wannę!" Jedyne 799.99! W magazynie pozostała już jedna sztuka! Kto ją kupi?
img: http://i.imagehost.org/0997/1282713035142.jpg

Coraz więcej wojsk wycofuje się z Iraku! Czym to jest spowodowane?
img: http://j.imagehost.org/0049/1261319022221.jpg

Ostatnie zdjęcie spamu Taarna ujawnione!
img: http://a.imagehost.org/0648/1282738085219.jpg
av
Taiyou 28.08.2010 1:00
@PageR:
Nie gadaj tylko kręć
av
PageR 28.08.2010 0:57
@Taiyou
To, że będzie beka to wiem. I nieźle, jestem newfagiem i mam już poparcie.
av
Taiyou 28.08.2010 0:55
@PageR: Liczę na Ciebie, będzie beka ale oddam swój głos
av
PageR 28.08.2010 0:53
@kartonmen
Jest jeszcze czas. Spokojnie. Juz mam rytm, słowa do kupy i jedziemy.
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 0:52
@PageR: no dalej. Dawaj tego bimbera
av
PageR 28.08.2010 0:52
@anti
Już, już, tylko pare razy pośpiewam ten shit i nagrywam. Niezła brechta ze mnie będzie
av
Taiyou 28.08.2010 0:52
av
Taiyou 28.08.2010 0:51
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 0:50
@anti: sufit teraz przeczytaj moją wiadomość
av
Igi 28.08.2010 0:50
@PageR: I... lol'd?
av

Moderator

anti 28.08.2010 0:50
@kartonmen:
Ty no co za różnica

@PageR:
w dupie byłeś, gówno widziałeś, więc nagrywaj biebera i nie pierdol
av
PageR 28.08.2010 0:48
@anti
Pewnie ma miesiączke i zmieniła się w krwistego potwora i rozpieprza wyszstko dookoła. Pewnie musiał ją ktoś zabić. Ew. Kanibale zjedli.
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 0:48
@anti: kurwa sufit z takim czymś
av

Moderator

av
PageR 28.08.2010 0:45
@masterflamaster
Dziekuję za Twoje błogosławieństwo.
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 0:45
@Taiyou: sufit
av

xD

masterflamaster 28.08.2010 0:44
@PageR:
nie no tylko pytałem. szalej ile możesz
av
Taiyou 28.08.2010 0:44
Hai that BTW. Idol Trwa!
av
PageR 28.08.2010 0:43
@kartonmen
Jeszcze uczę się tekstu

@masterflamaster
od razu nie mam nic do zaoferowania. Coś tam ze mnie wyciśniecie.
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 0:42
@master: sufit kurwa
av

xD

masterflamaster 28.08.2010 0:41
@PageR:
a ty kto? kolejna nowociota ktora nie ma nic do zaoferowania?
av

good rap

kartonmen 28.08.2010 0:41
Dalej PageR dajesz swoją piosenkę

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.

loading