Ściana

Na ścianie mogą pisać tylko zalogowani użytkownicy!

av
FAPMAN 29.08.2010 17:23
@DarkLucyna:
hahahaah świetne, świetne :D to takie przewrotne z Twojej strony :D
użytkownik usunięty 29.08.2010 17:21
@Kingpin:
Painta.

Zdjęcie, które ma tytuł:
"Ja i mój Stefan"

10762

av
FAPMAN 29.08.2010 17:19
o ja jebie to jest świetne :D
av

ImYoMasta

Kingpin 29.08.2010 17:18
o widzę DL poznała tajniki gimpa/fotoszopa/corela
av
bachanalia 29.08.2010 17:18
@DarkLucyna:

10761

av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 17:17
@DarkLucyna:
ja pierdole...... xDDDD
av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 17:16
@bachanalia:
ale Ty jestes kurwa zalosny
użytkownik usunięty 29.08.2010 17:16
...

10760

użytkownik usunięty 29.08.2010 17:15
Chuja tam.

10759

av
bachanalia 29.08.2010 17:12
@spitfire:
Nie wiem, możliwe. Ostatnio wziąłem sobie do serca twoje rady, co do mojej figury (w końcu nikt się tak o nią nie martwi jak ty) i trochę kilo zrzuciłem. Chociaż nie wiem, czy cię nie rozczaruję. Być może wolałbyś pobawić się moimi większymi, podniecającymi, dyndającymi męskimi cycami.

10758

av
FAPMAN 29.08.2010 17:07
@bachanalia:
dobra synek, nie jesteś fajny
av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 17:07
@bachanalia:
i co z tego?
av

Moderator

spitfire 29.08.2010 17:07
@bachanalia- ktos rzucil tekstem, ze ty masz wieksze cycki od niej
av
bachanalia 29.08.2010 17:06
@spitfire:
Lepszy rydz niż nic. A skoro sufit nie potrafił zdjąć jej bikini...
av

Moderator

spitfire 29.08.2010 17:04
@bachanalia- ta marna namiastka cyckow schowana pod bikini?

10757

av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 17:04
@bachanalia:
tak
av

nimdA

Listek 29.08.2010 17:03
@this,bachanalia

10756

av
bachanalia 29.08.2010 17:03
@Bananaboy:
Ty za to masz wyjebany avatar.
Chociaż to zdjęcie podnosi jakość waszego "sufitowego zagrania."

10755

av
this 29.08.2010 17:02
no

10754

av

nimdA

Listek 29.08.2010 17:00
@bachanalia:

10753

av

Moderator

spitfire 29.08.2010 17:00
img: http://img821.imageshack.us/img821/8297/pagery.jpg
av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 17:00
@bachanalia:
masz chujowy avatar i myślisz , że jestes fajny.
av

Moderator

spitfire 29.08.2010 16:59
@bachanalia- jedynym zjebany wytworem jestes tutaj ty.
av
bachanalia 29.08.2010 16:59
@Bananaboy:
Phi, sam wypiedalaj.
av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 16:58
@bachanalia:
najjjjs a teraz wyjdz
av
bachanalia 29.08.2010 16:57
@spitfire:
Na suficie mi zależy jak na zeszłorocznym śniegu. I musicie przyznać, że zjebane pomysły wam tam wychodzą. Przypomnę wam, że znacznie lepsze akcje wychodzą na samej ścianie:

10752

av

nimdA

Listek 29.08.2010 16:57
@this:

Nie , nie myśl że jesteś fajny .

img: http://a.imageshack.us/img507/9669/128278733239.png
av

banan?

Bananaboy 29.08.2010 16:56
@this:
yup , gtfo
użytkownik usunięty 29.08.2010 16:55
@this:
Wypierdalaj.
av
this 29.08.2010 16:55
@DarkLucyna:
http://gwiazdkax3.deviantart.com/gallery/#Moje-zdjecia sama podawała -.-

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.

loading