Ściana

Na ścianie mogą pisać tylko zalogowani użytkownicy!

użytkownik usunięty 01.09.2010 2:02
@masterflamaster:

10996

av

xD

masterflamaster 01.09.2010 2:00
@DarkLucyna:
Gwałcisz biedne kotki odbytem ty bezlitosna suko.
użytkownik usunięty 01.09.2010 2:00
@Boba_Fett:
Nie znasz sie na kotkach, spierdalaj.
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:59
@masterflamaster:
ALTERNATYWNA.
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:59
Jest podobny, więc nie pierdol. Zazdości mi, beztaleńcie jedno.
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:59
@Boba_Fett:
No i widzisz, twoj ma 2 palce, nie ma kutasa i cierpi na skrzywienie kręgosłupa w części szyjnej.
av

xD

masterflamaster 01.09.2010 1:58
@DarkLucyna:
ale ty jesteś hardkorowa
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:57
@Boba_Fett:
gówno prawda, łapki powinny być inaczej. I powinien mieć takiego kutasa na głowie.
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:57
img: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR9xpvzP6Hkehl6ib2H7TbD1rnAlXmEJOF2yQefLTLUbfZy7OY&t=1&h=170&w=164&usg=__efpPE-P6Jq6HdhaYDhjZ34fivEQ=
sama jesteś kormoran.
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:56
@masterflamaster:
Mam wyjebane. Jak wstane to dobrze, jak nie to chuj, i tak nie sprawdzą listy, hehe.
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:56
Poza tym ma łapki na skrzydłach jak pterodaktyl i nogi usadowione jak pterodaktyl, więc twój argunement jest invalid.
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:56
@Boba_Fett:
nIoM FfIdZe, ślIcZnY KoRmOrAnIk :*:*:*:* :D :3 ^^ xD
av

xD

masterflamaster 01.09.2010 1:56
@DarkLucyna:
jutro do szkoły a ty jeszcze nie śpisz?
av

xD

masterflamaster 01.09.2010 1:55
@Boba_Fett:

img: http://demotywatory.com/i/w/22/10908.jpg
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:55
@DarkLucyna:
Starałem się niewdzięczna suko.
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:54
@Boba_Fett:
Wygląda jak kormoran a nie pterodaktyl :/
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:52
@masterflamaster:
Prawie.
av

xD

masterflamaster 01.09.2010 1:52
@Boba_Fett:
to kutasem malowane?
av

xD

masterflamaster 01.09.2010 1:50
@Boba_Fett:
WIN
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:49
Shiiit. Pterdokatyla fchuj trudno namalować

10995

użytkownik usunięty 01.09.2010 1:35
@Boba_Fett:
WYSYŁAM CI W TEJ CHWILI ZIMNĄ RYBE:

10994

av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:34
@DL:
Nie chce mi się bokserek i spodni ściągać.
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:33
@Boba_Fett:
Pokaż.

10993

av

xD

masterflamaster 01.09.2010 1:32
@Boba_Fett:
17...hmm
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:32
@DL:
Czy ty kiedyś coś nie mówiłaś że jesteś uzdolniona?
Chyba nie, skoro ja kutasem namaluję lepsze. I to w 17 sekund.
av

good rap

kartonmen 01.09.2010 1:30
Zrób walkę między nimi
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:28
Combo

10992

av

good rap

kartonmen 01.09.2010 1:26
Umh.... nice... i guess
użytkownik usunięty 01.09.2010 1:21
Dobra, nowy avek. Jestem królową painta.
av

:)

Boba_Fett 01.09.2010 1:16
@Awesome:
Indeed.
I cant fap to this shit.

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.

loading