Ściana

Na ścianie mogą pisać tylko zalogowani użytkownicy!

av
FAPMAN 30.08.2010 0:24
@Igi:
dobre :D znam gościa zresztą, z widzenia thank god
av
Niemamimienia 30.08.2010 0:23
@FAPMAN:
Dzieciństwo spędzone z tabunem murzynów i tatą musiało być fajne , dlaczego miało by być przykre? Afryka piramidy/ niemcy.
av

:)

Boba_Fett 30.08.2010 0:23
@DarkLucyna:
Szukam przyczyny dlaczego ktoś może lubić tak chujowe zwierzęta i jeszcze na nich jeździć.
Lwy, Niedźwiedzie, Rekiny, Szopy Pracze, Pająki, Lemury, Leniwce-to są zajebiste zwierzęta, a nie jakieś pierdolone konie.
av
Igi 30.08.2010 0:22
Ktoś powiedział koń?

av

good rap

kartonmen 30.08.2010 0:22
No to kurwa tam gdzie chce iść kot są zdzierusy i rządają 1,5k. Co robicie sie pytam
av
FAPMAN 30.08.2010 0:22
@DarkLucyna:
a Ty skąd wiesz, że jazda na koniu jest jak jazda z tatą i tabunem murzynów? Ty to miałaś przykre dzieciństwo...
użytkownik usunięty 30.08.2010 0:22
@kartonmen:
Boba_Fett:

@karton:
Granie w lokalnych drużynach jest za darmo głuptasie.
No własnie ;/
użytkownik usunięty 30.08.2010 0:21
@Boba_Fett:
Skoro porównujesz jazde konną do seksu, to albo nigdy nie jeździłeś, albo ojciec brał cie na ostro jednoczesnie z tabunem murzynów.
av

:)

Boba_Fett 30.08.2010 0:21
@karton:
Granie w lokalnych drużynach jest za darmo głuptasie.
av

good rap

kartonmen 30.08.2010 0:20
@DL: powiedzmy że chce grac w lokalnej drużynie i wpisowe kosztuje 1,5k
av
FAPMAN 30.08.2010 0:20
@DarkLucyna:
racja kosztuje znacznie więcej
użytkownik usunięty 30.08.2010 0:19
@kartonmen:
To głupie. I nierealne, przecież zostanie piłkarzem nie kosztuje 1,5k.
av

:)

Boba_Fett 30.08.2010 0:19
@DarkLucyna:
Nie, nie są. Jazda na koniku zastępuje Ci jazdę na czymś innym if you know what i mean.
W głebi duszy wiesz, że są chujowe, ale te magiczne wibracje podczas jazdy, nie?
av
FAPMAN 30.08.2010 0:19
@kartonmen:
you scary
av

good rap

kartonmen 30.08.2010 0:18
img: http://www.nullamatix.com/images/I-dunno-lol.jpg
użytkownik usunięty 30.08.2010 0:18
@kartonmen:
Co, kurwa?
użytkownik usunięty 30.08.2010 0:18
Sami jesteście chujowi, konie są wykurwiste.



img: http://konie_fryzyjskie.blogomania.pl/uploads/gallery/1c68c7337a13a0d33ef5642bd71e83d1.jpg
av

good rap

kartonmen 30.08.2010 0:17
@DL: a przyjmijmy że w tym scenariuszu już masz jednego małego kotka który marzy o zostaniu piłkarzem i na spełnienie tych marzeń potrzeba 1,5k, a to cała twoja suma. Co robisz?
av
FAPMAN 30.08.2010 0:17
@Awesome:
kay może być, beastie boys are A ok
użytkownik usunięty 30.08.2010 0:16
@Ohashi:
Przecież nie będę go skazywać na zostanie sierotą :( I tak miałby rozbitą rodzine, o dziwo żaden facet nie chce podjąć się wychowywania konika :(



@kartonmen:
Wydaję prawie 1,2k na cesarke a potem masuje wnukom odbyty i karmie z butelki.
av

Moderator

Awesome 30.08.2010 0:15
@FAPMAN:

przewin do 36sekundy
tam jak sie zaczyna tekst
av

good rap

kartonmen 30.08.2010 0:15
@Boba: o kurwa, chyba to zassam
av
FAPMAN 30.08.2010 0:14
@Awesome:
a no to dawaj
av

Moderator

Awesome 30.08.2010 0:14
@FAPMAN:
ha!

nie własnie


konie som gupie
av
FAPMAN 30.08.2010 0:14
@kartonmen:
ja nic, nie lubię kotów, a jeśli by mnie coś wlazło to mój pies by to zjadł
av

:)

Boba_Fett 30.08.2010 0:13
Konie są chujowe. Niech giną.

@karton:
Dlatego mam kocura.
av
FAPMAN 30.08.2010 0:13
@Awesome:
jak coś z tego co masz na last'cie to daj spokój :P
av

good rap

kartonmen 30.08.2010 0:13
Dobra, zagorzali fani kotów, wyobraźcie sobie taką sytuację: wasza kotka wraca z imprezy na lokalnych śmietnikach i okazuje się że jest w ciąży. Co robicie, sie pytam CO?!
av

M̗͇ͫ͛̂̀ŏ̠͖̤̼ͨͥͯ͞͝d̴̨͇̬̓̍̑ͥ͟e̶̤͙̙̠̲͗̎͘ṙ̛̹͕̦͙ͨ̒̒̾a̷͖

Ohashi 30.08.2010 0:13
@DarkLucyna:
śpiesz się, masz trochę czasu

The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood. Only a fool would take anything posted here as fact.

loading