Demotywatory.com to serwis gromadzący znalezione w sieci demotywatory / motywatory głównie z oryginalnymi, anglojęzycznymi podpisami.
Demotywatory mogą zawierać treści o tematyce erotycznej, przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Jeśli nie masz 18 lat, opuść tę stronę.
Zamieszczone treści mają charakter humorystyczny i nie mają na celu obrażać żadnej religii, nacji czy grupy społecznej.

DB mon 20.07.2010 21:25-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
logan 20.07.2010 21:27-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
better world...
Mefisto 20.07.2010 21:41-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Perfect World
qwert 20.07.2010 21:45-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
SEAKING 20.07.2010 21:55-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
xxx 20.07.2010 22:33-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
@allUPfags 20.07.2010 22:34-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Mavius 20.07.2010 22:38-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Mavius 20.07.2010 22:38-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Mao & Stalin 20.07.2010 23:05-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 20.07.2010 23:11-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Garet 20.07.2010 23:12-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
spitfire 20.07.2010 23:15-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Qzin 20.07.2010 23:38-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
cartman128 20.07.2010 23:49-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Emperor 21.07.2010 0:22-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Infernal 21.07.2010 0:52-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Stawiam Ci browca. :D
Kropla_BezKitu 21.07.2010 1:14-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
ale to nie sadistic, mate.. :]
urretarded 21.07.2010 2:07-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Infernal 21.07.2010 2:24-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Sadistic to kał i mocz, a raczej na "stawianie browca" praw autorskich nie mają. ;) W każdym razie już myślałem, że będę musiał się dłużej rozpisywać, a Emperor ładnie mnie wyręczył. :)
@Emperor 21.07.2010 7:39-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Wypierdalaj, gowniarzu, z mojego internetu, bo piaskownica sie sama nie pograbi!
animon 21.07.2010 7:55-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
lulzor 21.07.2010 8:11-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
@Emperor 21.07.2010 9:02-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
I ile z tych wydarzeń miało podłoże religijne?
GTFO of my Internet nobrain bitch
PopeBenedictus 21.07.2010 9:16-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 21.07.2010 9:46-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
to wsadź se go w dupe i nim pokręć
PopeBenedictus 21.07.2010 9:54-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Czy zacząłeś dzień od ssania proboszczowi?
PopeBenedictus 21.07.2010 10:40-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
piekny 21.07.2010 11:32-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
J. 21.07.2010 12:35-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Fidel 21.07.2010 13:05-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Człowiek potrzebuje religii, potrzebuje wierzyć, że kiedy umrze to nie będzie to koniec, że jeśli był dobry to dostanie jakąś nagrodę, pójdzie do raju albo odrodzi się na nowo. Religia daje jakąś nadzieję, człowiek potrzebuje nadziei.
Przerazaciemnie 21.07.2010 13:24-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
PENIZ 21.07.2010 13:38-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
PopeBenedictus 21.07.2010 14:04-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
@Garet 21.07.2010 14:27-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 21.07.2010 16:15-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
1) cos ty sie tak uczepil ssania paly? to ze ty to praktykujesz to nie znaczy ze inni takze
2) jak juz ktos mowil, gdyby nie o religie to ludzie praliby sie o cos innego. i zauwaz, ze chrzescijanie (zwykli, wierzacy a nie skrajni ktorzy przekroczyli granice i sie za takich podawali/podaja) z nikim sie nie tluka, ba staraja sie byc mediatorami i niosa pomoc na terenach ogarnietych wojna
3) wspolczesna genetyka nie jest zla. zapewne chodzi ci o badanie komorek macierzystych? i to nie jest zle bo tak papiez mowi, tylko dlatego ze tak mowi Pismo Swiete
4) przypadek ktory przytoczyles nie jest zatwierdzony przez kosciol - oficjalnie to nieprawda i tyle. a zawsze znajdzie sie grupa ludzi ktora uwierzy w jakies cuda
5) obejsc sie mozna, oczywiscie. ale wtedy bedzie juz tylko coraz gorzej
6) no wlasnie, sam sobie przeczysz - mieli bogow i im religia nie przeszkadzala
7) a w czym maja dorownac? w filozofii? tutaj juz chyba wszystko zostalo powiedziane. w innych dziedzinach? zajmuja sie tym naukowcy. swieci nie sa od poglebiania nauki, daja przyklad w czym innym.
WTF? 21.07.2010 17:16-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Kto chce niech wierzy, a kto nie to przecież nikt go zmuszać nie powinien.
Chcecie sobie udowodnić kto ma bardziej najebane w mózgu? Na stronce w której zlewacie się z np. zmasakrowanych ciał?
Wszyscy jesteśmy popierdoleni. I co z tego ? xD
Jesuswasavirgin 21.07.2010 18:39-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
A nie pomyślałeś, że bez religi nie byłoby sporów o to, że znaczna większośc tych właśnie zasobów naturalnych znajduje się na "terenach świętych" poszczególnych religii? Bez religii, byłby to czysty interes. Nie byłoby poróżnień w stylu "spojrzałeś na jedną z moich kobiet kiedy pokazała twarz pijąc wodę. Musisz teraz umrzec w imię wyższych zasad". O terrorystach świętej wojny nawet nie wspominam. Poza tym, nic dziwnego, że Emperor przytoczył stare wojny. Dlaczego? Bo to one przyczyniły się już w tedy do tego, że te dwie religie się znienawidziły.
A co do komentarzy poniżej "@Emperor"
tl;dr
Fidel 21.07.2010 18:56-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Był sobie taki jeden co chciał aby ludziom żyło się dostatniej, miał ostre poglądy ale ludzie go kochali. Chciał stworzyć świat w którym nie było by religii, bez kościołów, cerkwi, meczetów, zborów, świątyń ani innych zbędnych.
Świat bez wojen.
Ten człowiek to Józef Stalin.
Jesuswasavirgin 21.07.2010 19:54-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Jesuswasavirgin 21.07.2010 19:55-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
No i zapomniałem napisac to, o co mi w sumie chodziło. Poczucie wolności i wrażenie wyboru nie ma nic wspólnego z religią.
Bullshit 21.07.2010 20:10-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Bah 21.07.2010 21:33-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
A od wpojenia zasad moralnych? Nie wiem, czy jest jakieś państwo na świecie, które nakazuje osobom kształcącym się uczestniczyć w czymś w rodzaju lekcji moralności, etyki (słowo-klucz "nakazuje", u nas niby coś takiego jest, ale niewielki odsetek szkół ma nauczycieli kształcących, a jeszcze mniej nakazuje uczęszczanie), ba, nawet wychowanie seksualne jest traktowane strasznie po macoszemu.
Bullshit 21.07.2010 22:21-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Bah 21.07.2010 22:57-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Tylko widzisz, dzieci jakoś niekoniecznie zajmują się rozważaniami filozoficznymi. Same pojęcie "zły czyn" jest dla nich obce. I teraz, widzisz, możesz mówić, że tym zwierzakom z podstawówki/gimnazjum nie da się pomóc, albo wytłumaczyć, dlaczego coś jest złe i jakie niesie skutki. Gadanie "to wynika z człowieczeństwa" jest strasznie naiwne.
Bullshit 21.07.2010 23:02-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
oops 21.07.2010 23:11-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Is it bad?
Przerazaciemnie 21.07.2010 23:27-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
wrzucasz wszystkie religie do jednego worka i tutaj jest problem. jakbys sie przypatrzyl kazdej z osobna to bys zobaczyl ze jedne sa stworzone po to zeby sie naparzac a inne sa normalne i szerza pokoj. myslenie zasciankowe? nim jest myslenie ze po smierci nic nie bedzie. co, myslisz ze ktos/cos by sie trudzilo zeby taki wyrabany swiat stworzyc a pozniej nic? pustka? wspolczuje ci. nie masz racji ale nawet jesli bedziesz ja miec to niestety po smierci nie zdazysz powiedziec: 'a nie mowielem?' za to ja z bananem na ryju powiem ci te wlasne slowa ;)
response 21.07.2010 23:52-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
w twoim przypadku tez mam pewne watpliwosci :/
Infernal 22.07.2010 0:11-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Emperor 22.07.2010 1:59-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
No i obowiazkowo - gtfo of my internets :-)
Emperor 22.07.2010 2:09-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
@mostup 22.07.2010 12:01-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
gtfo -> .pl
piekny 22.07.2010 14:39-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Te 90% swiata jak bylo debilami w roku 1 n.e. tak debilami pozostaje w roku panskim 2010.
Co do zaswiatow to tez jest proste wytlumaczenie. Tepy ludzki mozdzek nie potrafi sobie wyobrazic jak to jest po prostu przestac istniec :P a tu nie ma co sobie wyobrazac, bo jak umrzesz to nie bedzie nic ^^ Ja osobiscie wolalbym nie miec tej opcji zycia wiecznego, juz by mi chyba odpierdolilo po 2000 lat(szczegolnie w piekle, bo tam pewnie bym trafil ^^) a jesli trafisz do nieba, gdzie zyc bedziesz wiecznie to spora szansa istnieje, ze zgromadzisz cala wiedze na temat wszechswiata i bedziesz mogl sobie zrobic wlasny, dla ktorego ty bedziesz jedynym Bogiem i tak w kolko. Bog musialby byc glupi zeby nie przewidziec, ze jak da komus zycie wieczne to moze stracic monopol :D
PopeBenedictus 22.07.2010 15:11-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Jesteś pierdolonym, KURWA PIERDOLONYM głąbem. Czytając Twoje jebane wypowiedzi przypominają mi jedno: danie sałacie długopisu, żeby coś spłodziła. Katole ssą pały swoim lokalnym padre - jesteście bandą jebanych hipokrytów, kurew, zaściankowych szmat i tyle. Stawaj w obronie bozi - tylko skoro jest taki mocarny TO PROSZĘ, NIECH PIERDOLNIE TU I TERAZ. I co, gówno! NIE MA! DOCIERA DO CZŁOWIEKA-SAŁATY?! Nie ma. Grecy wykształcili system filozoficzny, którym większość traktowała wyżej od wiary (wiadomo - nie do końca musieli wiedzieć, np. co to jest burza - kwestia wiedzy) a sama wiara pozostawała dla takich tępych koniobijców jak Ty i kolega z którym ochoczo zapierdalasz na oazę bo jezus uchroni cię od narkotyków. I jak ma kurwa być gorzej - zdecydowana większość krajów W KURWĘ BOGATYch jest mocno ateistyczna, a dlaczego? Bo ludzie mają w dupie twoja bozia, ktora i tak nic nie robi (bo nie istnieje) i wybieraja czczenie niebieskiego ojro albo zielonego dolara. Byloby o wiele lepiej bez chrzescijan, moskow i arabusow. 3 wielkie religie dla kretynow.
Przerazaciemnie 22.07.2010 15:13-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
tempa tluszcza mowisz? myslisz ze gdy chrzescijanstwo dopiero sie rozpoczynalo to je tempa tluszcza szerzyla? myslisz ze poczatkowo nieliczne jednostki daly sie zabic bo sobie same cos umyslily? daly by sie zabic za cos co nie istnieje? nie zartuj sobie. i znowu te wojny religijne. jak milo ze zauwazyles i wymieniles tutaj islam, dziekuje. i jakie 90% ja sie pytam? 90% w 1 w n.e. to by bylo cos. nigdy nie bylo tylu wierzacych wiec nie podawaj liczb z dupy, prosze cie. no a z tym ze tepy ludzki mozdzek nie potrafi sobie wyobrazic jak to jest przestac istniec to przesadziles. koniec istnienia i pustka, null, zero jest banalne do pojecia. a wyobraz sobie zycie WIECZNE. i co jest trudniejsze? latwiej ci jest wyobrazic sobie wiecznosc czy nic? no wlasnie. twoja wola odnosnie tego czy chcesz byc wiecznosc w piekle czy w niebie nic nie znaczy. jesli chcesz ta lepsza opcje to lepiej sie nawrocic ^^ a w niebie bedzie nas wystarczac Bog i tyle. ani oko nie slyszall ani ucho nie widzialo co w niebie przygotowal dla nas Pan Bog ;)
Przerazaciemnie 22.07.2010 15:17-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
widze ze zabraklo znowu argumentow i tylko obrazanie pozostalo. trudno, wiadomo, ze musiales w koncu skapitulowac. niech pierdolnie? co ty sobie myslisz, ze Bog bedzie na twoje zawolanie? jestes smieszny. na oazie bylem raz i to jeszcze jakos dziecko. jesli bym sie wybral znowu to napewno nie w celu ochrony przed narkotykami. trzeba miec swoj wlasny rozum w tym wzgledzie. chrzescijanstwo juz istnieje ponad 2000 lat, zobaczymy ile wytrzymaja w kurwe bogate steistyczne kraje.
Emperor 22.07.2010 16:20-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Jestes ograniczony jak ja pierdole. Nierozumiesz,'co sie do ciebie pisze i popelniasz uczniackie bledy w rozumowaniu. Tak, chrzescijanstwo jak i inne religie rozpowszechnily sie przez tepa tluszcz, ktora na nic lepszego niz marzenia o zyciu wiecznym nie miala co liczyc. Wykazujesz sie glupota i ignorancja jako religie biorac tylko te wspolczesne monoteistyczne. W 1r.n.e. 90% bylo wierzacych tylko nie w twojego jahwe tylko w mase innych bogow. Widze ze cie cieszy ze przy wojnach religijnych wspomina sie islam - wiadomo, "a bo ja cos zrobilem, ale oni tez!" tja, tolerancja i milosc blizniego. Pierdu pierdu. Nic jest wyobrazic sobie latwiej ale znowu pokazujesz jak trywialnie rozumujesz. Chodzi o to, ze wierzacy nie sa w stanie wyobrazic sobie, ze to jedno zycie to wszystko co dostana, a smierc to absolutny koniec. Tego nie obejmujecie bo sie boicie spojrzec prawdzie w oczy.
brT 22.07.2010 16:32-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 22.07.2010 16:35-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
boimy spojrzec prawdzie w oczy? czlowieku, o wiele bardziej wolalbym zyc z mysla ze po smierci nie bede sadzony za to co zrobie na ziemi. tepa tluszcz? dziwne ze przesladowanie chrzescijan przerwal edykt mediolanski wydany przez cesarza Konstantyna. on tez byl tepa tluszcza? wspolczesni zamozni ktorzy chodza do kosciola sa tepa tluszcza? pojdz sobie pod parking kosciola w czasie jakiejs mszy i popatrz na auta. sa wsrod nich wykokszone - znaczy ze wierzacymi sa tez ludzie z kasa. 'ja cos zrobilem' - podaj mi przyklad wojny ktora rozpoczeli chrzescijanie i w ktorej to oni byli najezdzcami.
piekny 22.07.2010 16:41-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
wybitnie zle mnie rozumiesz. Nie mowilem nigdy ze 90% ludzi jest wierzaca, mowilem ze 90% ludzi to tepa tluszcza, plebs, jak to ktos wczesniej okreslil. Mowilem ze te 90% jest po prostu wspanialym, ze tak to ujme nie po polskiemu "breeding ground for religion" Wyobrazic sobie wiecznosc to zaden problem, wystarczy spojrzec noca w niebo zeby zobaczyc nieskonczonosc i odniesc to do czasu :D
I nie badz taki pewien ze ci Pan Bog niebo przygotowal, bo jeszcze tam wyladujesz a tam Allah cie na wlocznie nabije zebys mial piekny widok na reszte wiecznosci z dupa zatknieta na kawalku drwa ^^
Ludzie nie umierali za religie. Ludzie umierali za wiare :P Potem religia wziela ich meczarnie, spisala ladnie i zaabsorbowala. Ale ladnie to ujales "dali sie zabijac za cos co nie istnieje." To akurat fakt. Ale ich wyobrazenie inne ;) wg nich dali sie zabijac za cos co istnieje, a jedyne dowody na to istnienie sa w ksiazce ktora ktos napisal w tak w chuj dawno ze juz nie ma co kwestionowac ^^ Ja ateista nie jestem, ale jestem za to realista. Nie uwazam zeby jakas niezidentyfikowana i nienamacalna czesc twojego ciala magicznie wyplynela z ciebie po smierci i pofrunela w przestworza.
piekny 22.07.2010 16:44-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
ja wiem! Wszystkie krucjaty na Jerozolime ^^ a propos bogatych, to wiedz, ze w jezyku tak jak i w swiecie, od kazdej reguly sa wyjatki XD
piekny 22.07.2010 16:45-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Infernal 22.07.2010 19:27-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Emperor 22.07.2010 20:18-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Asceta 22.07.2010 23:53-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
guesti 23.07.2010 0:05-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
a nie demotywatory.pl
GTFO z tymi dyskusjami
Emperor 23.07.2010 0:42-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Fuck you! It's on!!! :-D Let the hate spread!!! :-D
Jesuswasavirgin 23.07.2010 8:42-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Jesuswasavirgin 23.07.2010 8:43-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
piekny 23.07.2010 13:17-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Logika 1 : 0 Religia
XD
Przerazaciemnie 25.07.2010 13:15-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Emperor 25.07.2010 15:36-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Shadow 26.07.2010 15:43-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
A te "tralala" wsadź sobie w dupsko,chyba że jesteś gejem albo Teletubisiem.
Shadow 26.07.2010 15:51-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
jesteś powalony. Ja nie potrzebuje żadnej arcykurwa religii by funkcjonować.
To nie jest dla ateistów żaden argument. Katolicy mają nasrane we łbie,że są najlepsi, a w rzeczywistości jesteście durni jak lewy but.Poza tym ponad połowa "katolików" w Polsce jest "wierzący niepraktykująca", co na nasze tłumaczy się tak:
"Sram na to, mówie tak żeby się sąsiedzi odpierdolili i mżebym nie był inni niż wszyscy".
Fidel 27.07.2010 20:07-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Krzycz bo możesz, żyjemy w tak pięknym kraju w którym nikt ci nie zabroni nie wyznawać żadnej religii, co więcej możesz sobie wyznawców szykanować obrzucać mięsem, mieszać z błotem, potem się rzucasz bo robią odwet.
Skoro sprowadziłeś rozmowę na temat wyznawców to ok.
Zróbmy sobie przegląd wyznawców co by ci zrobili za wyzywanie i szykanowanie religii:
babcia MOherowa - zwyzywa, pogrozi laską, i na tym się skończy
wierzący, niepraktykujący - będzie miał głęboko w poważaniu, może coś odpowie
bojówkarz MWP - nakopią ci, to samo albo więcej by ci zrobili kibole przeciwnej drużyny, tylko za to że byłbyś nie za wisłą a za legią i vice versa,
Sam bym ich się pozbył bo psują opinię.
rzadko spotykany wyznawca - podejmie z tobą dyskusję ale cię do niczego nie zmusi.
Dostaniesz obelgą za obelgę i na tym się skończy. Za obrażanie członka rodziny też byś oberwał.
I katole są tacy niebezpieczni?
Teraz wyjedź sobie do Anglii, Francji. Gdzie masz pełną wolność wyznania, gdzie nikt absolutnie nikt nie zmusza cię do niczego, do żadnej religii.
I przespaceruj się do nowo powstałych gett (przepraszam) osiedli z imigrantami z afryki i półwyspu arabskiego i tam zacznij narzekać na Allaha dostaniesz kulkę w łeb i cię zakopią, paradoks? Zginąć za przekonania w miejscu gdzie jest wolność wyznania.
Przypominasz mi trochę feministkę która walczy o prawa kobiet robi dużo hałasu jak to im źle jest jak to są wykorzystywane, że miejsca pracy są dla nich pozamykane, ale żadna nie walczy o prawo do pracy w kopalni.
Oceniam, że masz 15-30 lat, może twoi rodzice walczyli z problemami socjalizmu.
Powinieneś być nawet katolom wdzięczny, oni przyczynili się do obalenia komuny, nie jeden zginął za to, w socjalizmie miałbyś pełną swobodę wyrażania poglądów partii.
Teraz krzycz jak ci źle, jaki to na świat jesteś obrażony, jak to cię katole zmuszają do chodzenia do kościoła, jak to cię piekłem straszą,
Ale ty przecież jesteś wyższą formą życia.
Shadow 28.07.2010 12:36-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Mam wielkie wątpliwości,czy to w ogóle było na jakiś temat.
Nie jestem na świat obrażony,tylko wkurwiają mnie katolicy,którym jest źle,że nie wszyscy na świecie wierzą w ich boga.
Poza tym trzeba być idiotą żeby pójść do getta i narzekać na Allaha.
I w ogóle to argument z feministką mocno nietrafiony - niby w jakim sensie ja nie chcę "walczyć o prawo do pracy w kopalni"?
A to z wyższą formą życia to nie wiem,jaki miałeś w tym cel.
I nie rzucam się,że robią odwet,bo to nie ciebie prześladowali co po niektórzy "wierzący" w podstawówce,tylko mnie. Ostatecznie się odpierdolili,jak to większość "katolików",ale uwierz mi,że epitet "niewierzacy" nie jest wcale przyjemny.
Co niektórzy nawet nazywali się moimi kolegami.
Fidel 28.07.2010 21:42-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
"o czym ty pierdolisz?"
Zacząłem od tego, że człowiek potrzebuje nadziei, większość czerpie ją z religii.
Cywilizacje powstawały wraz z religią, (komentarz: systemy filozoficzne powstały później).
"Ja nie potrzebuje żadnej arcykurwa religii by funkcjonować."
"Katolicy mają nasrane we łbie,że są najlepsi, a w rzeczywistości jesteście durni jak lewy but."
Czyli ty jesteś znacznie mądrzejszy.
"Poza tym trzeba być idiotą żeby pójść do getta i narzekać na Allaha."
Czyli atakujemy tych co nam nic nie zrobią.
"tylko wkurwiają mnie katolicy,którym jest źle,że nie wszyscy na świecie wierzą w ich boga."
A mnie wkurwiają ateiści którzy wszystkich innych wyzywają od zacofańców i ciemniaków, bo tych inteligentnych bardzo lubię.
"bo to nie ciebie prześladowali co po niektórzy "wierzący" w podstawówce,tylko mnie."
Też byłem wytykany i uwierz mi pochodzę z bardzo małej miejscowości gdzie wszyscy o wszystkich wiedzą a wieści się bardzo szybko rozchodzą, ty masz szanse ukryć się w tłumie, ja tam zostanę.
Wierzę, że człowiek to coś więcej niż gatunek homo spaiens sapiens, coś więcej niż zdolna małpka co stworzyła wyrafinowane narzędzia. Że śmierć to nie jest koniec, chcę umierać szczęśliwy.
Wilczek 29.07.2010 3:50-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 30.07.2010 23:40-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
modliles sie kiedys do trupa na scianie? gratuluje! wyobraz sobie ze katolicy nie modla sie do zadnego trupa. sam siebie oszukuje? no nie, po mialbym siebie oszukiwac? skoro wierze to wierze i w niczym tu sie nie oszukuje. obrzadki sa nieodlaczna czescia religii, jak sobie to inaczej wyobrazasz? ze ktos wierzy w jakiegos guru ale ma go w dupie i sobie poprostu zyje ze swiadomoscia, ze ten guru jest dobry, wszechmocny i w ogole ale niech sobie bedzie a mi sie nie chce o nim myslec?
a nie jedzenie miesa w piatek to glownie tradycja zeby cos upamietnic. jak nawet nie wiesz co to nie dziwota ze to dla ciebie idiotyzm. a jak juz sie dowiesz to powiesz mi ze nie wierzysz i ze to jest i tak do dupy. i takie z wami gadanie :P
necro 01.08.2010 7:49-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
kasiuuuuuuunia 02.08.2010 2:51-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
ups, zapomniałam, że nie istnieje!
w każdym razie gdyby istniał to byłby strasznie wredny, a po co mi prosić jakiegoś wrednego typa o przebaczenie i inne takie gówna? po co mi jego zajebista łaska, jak cały czas robi mi na złość?
ale wieżcie sobie, pewnie, jeśli was to motywuje do przebolenia trudów życia, to proszę, proszę bardzo, każdy ma inny sposób, serio. ja na przykład wole sobie wszystko logicznie przemyśleć i wyciągnąć wnioski na przyszłość. inni wolą sie bezmyślnie wpatrywać w jakieś dwie deski na ścianie i prosić o to, tamto, o! i jeszcze to w zasadzie by też sie przydało.
wiecie co, kłócenie sie o to czy bycie ateistą jest lepsze czy wieżącym, jest jak kłócenie sie o to, czy lepiej sie napierdolić tą wódą czy może tamtą, a wiadomo przecież, że chodzi tylko o to, żeby sie napierdolić.
pjekny 02.08.2010 13:10-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 02.08.2010 19:17-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
skoro chodzi ci o to zeby sie napierdolic to nie dziwota ze masz trudy w zyciu. Bóg nie ma nas wszystkich w dupie, to raczej my mamy w dupie Boga przez co nie dostrzegamy, że próbuje się o nas troszczyć. to troche jak w tym kawale:
Pewien facet popadł w kłopoty finansowe. Jego firma popadła w długi, stracił samochód, bank chciał zająć dom. Postanowił zagrać w lotto. Niestety nie wygrał. Modli się więc do Boga:
- Boże, moja firma bankrutuje, mogę stracić dom, spraw, żebym wygrał w lotto!
W następnym losowaniu znowu wygrał ktoś inny. Znowu się modli i błaga:
- Boże, za tydzień stracę dom, gdzie się podzieję z rodziną?!
Znowu wygrywa jakiś inny gość.
- Boże, nie masz litości? Moja rodzina głoduje, jutro bank nas wyrzuci z domu, pozwól mi wygrać w lotto!
Nagle widzi błysk i staje przed obliczem rozgniewanego Boga:
- Mogę Ci pomóc, ale wykrzesaj też coś z siebie - wypełnij wreszcie ten cholerny kupon!
Żeby coś uzyskać potrzebna jest odrobina dobrej woli od nas. A nie same narzekania bez dania czegoś od siebie.
Bóg robi ci na złość? Jest wredny? Popatrz się najpierw na siebie, Bóg chciałby Ci pomóc, ale masz wolną wolę i dokonujesz wyborów, które, być może cie pogrążają. Nie wierzysz w Niego i masz Go w dupie. Więc nawet jeśli byłby wredny to chyba ma niezła ilość powodów? Ale nie jest wredny.
Aha, zgodzę się z Tobą, że lepiej wszystko przemyśleć niż bezmyślnie wpatrywać się w dwie deski na ścianie. Jednak chodzi o to, że żaden prawdziwy chrześcijanin tak nie robi, co najwyżej się modli. I nie do żadnych dwóch desek, czy też trupa na ścianie ;) I naprawdę nic nie stoi na przeszkodzie żeby się pomodlić i równocześnie coś przemyśleć i wyciągnąć wnioski.
Infernal 02.08.2010 23:12-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Przerazaciemnie 03.08.2010 12:00-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
sam masz wyprany mózg. gdyby mieli prać mózgi to wyprali by w inny sposób, co komu z ludzi wierzących? przynoszą jakieś zyski może? nie.
Infernal 04.08.2010 22:38-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Buahahaha, mam nadzieję że to denna prowokacja. :D Co komu z wierzących - zapytaj się Watykan, albo nawet bliżej masz pewną rozgłośnię w Toruniu. O ile się nie mylę to kasy na kolejne mózgozwęglacze... przepraszam, kościoły, czarne suknie nie mają z nieba od swojego Boga. Dodatkowo wartość wierzących jeszcze się zwiększyła odkąd mamy pseudo-demokrację. Poza tym znasz lepszy sposób do prania mózgu niż wmawianie od pierwszych dni życia, że gdzieś tam jest Bóg, który kocha wszystkich i zapewnia wieczne szczęście dopóki robią to co on chce, a najlepiej dają papierki na tacę? Też mi miłość skoro zsyła na wieczne męki za niesubordynację. :]
lolwut 05.08.2010 19:22-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
live their lives in peace...
Przerazaciemnie 06.08.2010 23:06-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
rozgłośnia w toruniu to przypadek wykorzystania religii przez wiadomą osobę do celów własnych. sytuacja ta została potępiona przez kościół. wiadomo, że są lepsze sposoby prania mózgu. wiara w życie pośmiertne jest naturalną, logiczną wręcz rzeczą. Bóg wcale nie chce żeby ludzie dawali na tacę, ludzie dają z własnej woli. można się zapytać w kościele na co idą składki i to sprawdzić. kościół bynajmniej żadnych zysków ze składek nie ciągnie. jeśli składka idzie na kościół to zwykle przeznaczona jest na ogrzewanie, remonty, płacanie rachunków (nawiasem mówiąc kościół musi płacić rachunek od każdego kogo ma w rejestrze, bez względu na to czy ta osoba chodzi do kościoła czy nie) itd. watykan też bynajmniej nie buduje willi każdemu biskupowi ;)
kasiuuuuuuunia 07.08.2010 1:09-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
a ty nie w warszawie, nie protestujesz ze swoimi kochanymi wieżącymi, nie przywiązujesz się do krzyża?
a propos twojej odpowiedzi jest: nie zauważyłeś, że moim komentarzem chciałam zakończyć tą bezsensowną kłótnie o to kto jakie ma zdanie, ale nie, ty sie dalej czepiasz czego tylko możesz i "bronisz" swojego kościoła.
a tak wgl to umrzyj
Infernal 07.08.2010 13:11-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Szkoda że nie ma cytowania...
Rozgłośnia w Toruniu niczym nie różni się od Watykanu, ten drugi jednak tylko lepiej się z tym kryje. :)
Wiara w życie wieczne jest logiczna, buahaha, niby z której strony? Wyjaw mi gdzie w tym jest logika. W sumie to nie wiem po co pytam, od początku udowadniasz że z logiką masz problemy jak większość niezłomnych wierzących. :D
Poza tym ciekaw jestem skąd, Twoim zdaniem, jest kasa na nowego Mercedesa dla proboszcza, nowy kościółek na jakimś zadupiu, który jest potrzebny jak kilof w dupie i czemu mimo tych wszystkich rzekomych remontów kościoły wyglądają jak półtora nieszczęścia, a piździ w nich że mogłyby skutecznie służyć jako chłodnie? Aż żałuję, że nie zrobiłem zdjęcia w jednej wsi kiedy plebania miała 4 piętra, a kościół obok był zbudowany z blachy. :] Ale to w sumie lepiej, niech się te wszystkie obozy mózgojebcze rozpadną, przynajmniej panorama 90% miejscowości będzie ładniejsza. :D
Przerazaciemnie 07.08.2010 13:31-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
sprawa krzyża też mnie wkurwia i tam jakieś fanatyki pierdolone są a nie wierzący ludzie. no, może wierzą, ale tam się z tym nie ujawniają. bynajmniej się z nimi nie identyfikuje ;p
@infernal:
księża także zarabiają (w przeciwieństwie do zakonników nie składają ślubów ubóstwa) prowadząc lekcje w szkole i parając się innymi zajęciami (nie pytaj jakimi bo nie wiem). a samochody mogą dostawać od rodzinki, tak samo jak i kase na inne rzeczy. co do plebani to się zgodzę, zwłaszcza na północy kraju tak jest. ale na południu wszystko w normie :)
@wszyscy: nie zazdroszcze wam :P jeśli macie racje i po śmierci nic nie ma, to się o tym nie dowiecie. a jeśli faktycznie coś jest to się dowiecie, że całe życie się myliliście ;) wierzący mają lepiej, nie dowiedzą się jeśli nie mają racji (a zaznaczam, że w 100% ją mają), a jeśli mają to będzie sama radość.
dobra, koniec dyskusji, i tak was nie przegadam bo wiecie swoja a ja też super teologiem nie jestem żeby podawać jakieś argumenty nie do przebicia (i tak by was nie przekonały). a w ogóle to tylu luda na jednego to nie równa walka ;)
rychu 24.08.2010 12:39-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Madness 28.09.2010 21:28-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
A poczytałeś czasami jedną z tych "swietych ksiazek"? Bo jeżeli byś przeczytał, to byś wiedział, że np. w Biblii nie tylko jest o Bogu. Wystarczy otworzyć sobie którąkolwiek z Ewangelii, aby wiedzieć, że Boga nie interesuje tylko twoje podejście do Niego ale i do drugiego człowieka. Bóg daje Mojżeszowi Dekalog, w którym stoi jasno: nie zabijaj, a to, że Żydzi i chrześcijanie interpretują to na swój sposób to już jest zupełnie inna sprawa.
qqq 11.10.2010 1:09-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Bez religii powstają właśnie takie pytania i szuka się na nie prawdziwych pełnych odpowiedzi. Religii wystarczą dogmaty i podejście 'wszystko ustalone - po co pytacie skąd jesteśmy i skąd pochodzimy? Pochodzimy od Pana - koniec kwestii'.
Religia to mrok.
zjebyzwas 23.01.2011 20:22-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
vikingos 04.02.2011 16:07-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Shadow 04.05.2011 10:37-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
a CHUJ nas obchodzi, że w Biblii jest nie tylko o bogu. Udowodnijcie najpierw,że to są słowa waszego boga.
POZA TYM:
Chrześcijanie odrzucają 999 religii. Ateiści tylko jedną więcej.
Jurek 16.06.2011 23:51-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
Ja 20.06.2011 18:15-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
co do samego demota - no uwazam ze zrobil to nie z pobudek religijnych a raczej za kase, albo nawet jakas inna organizacja czy kraj (chec braku religi moze byc powiazana z komunizmem) , a swiat jaki wyobrazam sobie bez religi -ateisci tez maja po co zabijac a my mamy przykazania by tego nie robic, widze np po tym jaki by był ze jak ide na wolontariat, to jest to chrzescijanska ustawka do pomagania.
Ja 20.06.2011 18:21-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment
wzasadzie uwazam ze duzo pomoglem w oznaczeniu i pokonaniu tego smoczaka, ale mysle ze mam malo swiadomosci na to i raczej liczy sie tu pomoc wyższa
psychol666 15.11.2011 11:09-
opcje
- odpowiedz
- cytuj fragment